האפליקציה המובילה ביותר בישראל ללימוד תיאוריה
" עברתי😎😎 תודה טו דרייב "
" האפליקציה היא הכלי לעבור את התיאוריה. עברתי בא על כמה שיותר שאלות. השאלות שעברתי עליהם היו במבחן התיאוריה ועברתי פעם ראשונה. "
" רק בזכות האפליקציה עברתי את התאוריה "
" האפליקציה הטובה והנוחה ביותר לתלמיד שרוצה ללמוד כמו שצריך ולהתכונן למבחן יש שם את השאלות אחד לאחד כמו במבחן אמיתי אני עברתי תאוריה ראשונה ממליץ בחום "
" 5 דקות ועברתי תאוריה "
" עוזר מאוד והתוצאה במבחן תאוריה ראשונה עברתי ברוך השם "
" עברתי תאוריה ראשונה 0 טעויות "
" רק בזכות האפליקציה עברתי תאוריה בפעם הראשונה, השאלות היו מאוד דומות לשאלות בתאוריה "
" טובה עברתי "
האפליקציה איתך עד שתקבל רשיון נהיגה