האפליקציה המובילה ביותר בישראל ללימוד תיאוריה
" אחלה אפליקציה עברתי בזכותה תאוריה עכשיו "
" אפליקציה מצויינת בזכותה עברתי תאוריה ראשונה שאפו ענק "
" למדתי רק יומיים במצטבר בערך 3 שעות כאשר התחלתי כשאני ממש לא יודע כלום השתמשתי רק באפליקציה הזאת ועברתי מומלץ בחום. "
" אחלה אפליקציה בזכותה עברתי אם 0 טעויות "
" אחלה אפליקציה היחידה שהצלחתי ללמוד בה הכול מסודר ומקוטלג לפי נושאים תודה רבה עברתי היום תאוריה "
" עברתי איתה תאוריה ראשונה זו אפליקציה טובה ונוחה מאד תודה🙏 "
" אוקיי... ניסיתי מלא אפליקצייות וזאתי עלתה על כולם!! אז הספיק לי 4 ימים של אימונים באפליקצייה ועברתי עם 0 טעויות!! אפלקצייה הכי טובה שיש!!!! בפור!!!!!!! "
" טובה עברתי "
" אחלה אפליקציה.למדתי רק ממנה ועברתי. "
האפליקציה איתך עד שתקבל רשיון נהיגה