האפליקציה המובילה ביותר בישראל ללימוד תיאוריה
" עברתי😎😎 תודה טו דרייב "
" וואו פשוט וואו ביזכותכם עברתי את הטסט תודה רבה!! "
" אפליקציה מטורפת עברתי תאוריה ראשונה עם אפס טעויות "
" אפליקציה נהדרת! ניסיתי הרבה אפליקציות, והיה לי קשה ולא נוח . האפליקציה הזו מסודרת בצורה נוחה ונותנת לך לראות את ההתקדמות שלך. תוך שעות ספורות שלמדתי ושיננתי את החומר עברתי תיאורה ! "
" למדתי רק יומיים במצטבר בערך 3 שעות כאשר התחלתי כשאני ממש לא יודע כלום השתמשתי רק באפליקציה הזאת ועברתי מומלץ בחום. "
" אפליקציה מעולה. עברתי מבחן ראשון בזכותה. "
" רק בזכות האפליקציה עברתי תאוריה בפעם הראשונה, השאלות היו מאוד דומות לשאלות בתאוריה "
" עברתי תאוריה ראשונה אפליקציה מושלמת "
" האפליקציה הכי טוב ללימוד תיאוריה עברתי על הראשונה 👍👍👍 "
האפליקציה איתך עד שתקבל רשיון נהיגה